petek, 17. april 2020

Bel božič, zelena velika noč.

DNEVNIŠKI ZAPIS

17.04.2020


Tak, gume sem zamenjala,
nasadila in posejala sem skoraj vse, kar sem si zamislila.
Manjka mi samo še lubenica, pa kakšen paradižnik več,
saj mi je mraz uničil tri izmed njih -
sicer z enodnevno zamudo, pa vendar
se je pregovor bel božič-zelena velika noč uresničil.

Padavin se je treba veseliti!
#suša



En mesec ''dopusta'' je minil in v ponedeljek se vračam(o) na delo.
Mislim, da je bilo odmora ravno dovolj:
da so izginili podočnjaki (zaradi zgodnjega vstajanja),
da sem odpočila glavo (od vseh časovnih pritiskov točnosti in preračunavanj),
da sem sprostila telo in duha (zaradi dela z ljudmi).

Med vsemi nebulozami, ki se še vedno dogajajo v danem stanju,
mi ni uspelo kupiti jupola, da bi prebarvala spalnico in kuhinjo,
a se bo že našel čas tudi za to.

Kam pa naj hitimo? Na dopust?
Povsod je lepo, a doma je najlepše!

:)