ponedeljek, 23. marec 2020

Ostani doma je moj moto že celo življenje.

DNEVNIŠKI ZAPIS 
23.03.2020


En teden je mimo. Menda bomo doma še vsaj do velikonočnega ponedeljka. 
Prejšnji ponedeljek smo v službi pred zaprtjem še zadnjič počistili. In staknila sem hudo alergijo na kombinacijo čistil. Desna dlan mi je otekla, peklo je, kot da imam opekline, celo noč nisem spala. Zjutraj je bilo že bolje, a prsti so bili tako razpokani in debeli, da jih nisem mogla stistniti v pest.  Po dveh dnevih mazanja z bepanthenom se je stanje le izboljšalo. Kako dober izgovor bi bila alergija na čistila, ampak ker ful rada čistim, del obsesivno kompulziven motnje pač, to zame ni izgovor. In kako fajn bi bilo, če bi bila hiša prej nepospravljena, zanemarjena in ne-vem-kaj še vse, da bi imela dovolj dela v teh za nekatere težkih časih. Pa ni. 
Zato sem pač morala iti ven, na vrt, kjer sem že posejala solato, nekaj rož, posadila česen, presadila jagode in se jih en kup tudi znebila, saj so se preveč razrasle. In kamilica se je zasejala čez celo gredo. Čeprav je to pomenilo muke za moj lumbago, sem jo uspela odstraniti.



Vmes, ko še ni bilo tako zelo strogo, sem obiskala mamo, pri kateri brez dobrega kosila seveda ni šlo. S fantom sva posadila živo mejo iz lovorikovca in šla na deset kilometrski sprehod. Če le ne bi pihal mrzel severni veter... Kar dobro me je prepihalo. 

Uspelo mi je prebrati celo eno knjigo. Šokantno, resnično, žalostno, a s srečnim koncem: Imela sem 12 let, vzela kolo in se odpeljala v šolo. To je njen naslov. 



Enkrat sem šla tudi po nakup hrane. Vsaj to se zame ni spremenilo. Že prej sem raje delala večje nakupe, a zato manjkrat, ker ne maram gužve v trgovini ali na cesti in mi je to precej stresno. Zdaj je iti po nakupih pravi užitek. Ponekod spuščajo v trgovino samo po par ljudi, ponekod ti pa celo roke našpricajo z razkužilom. Lepo poskrbijo za kupce. Ampak da bi se le kupci obnašali bolj odgovorno: pokupili so ves toaletni papir. 
Želim si, da se jim zaštofa wc. 

Moj pregovor pravi:
''Če so ljudje preživeli vojne, koncentracijska taborišča, bomo pa še to.''
(razen, če smo res taki pussy-i)