sreda, 19. avgust 2015

Neskončna zgodba.

Več kot 10 let je tale knjiga, ki je ena izmed mojih najljubših, potrebovala, da se je spet vrnila v moje roke. Meni ljubi odlomki so ostali celo označeni. Me pa veseli, da jo je v tem času, ko je bila izposojena (se po tolikem času sploh še reče, da je bila izposojena? :) ), prebralo kar nekaj ljudi. Upam, da je tudi njih potegnila vase, kakor je mene.

''Rad bi vedel,'' je rekel predse, ''kaj se pravzaprav dogaja v knjigi, dokler je zaprta. Seveda so v njej samo črke, natisnjene na papir, pa vendar - nekaj se mora dogajati, saj ko jo odprem, je takoj tu cela zgodba. Tu so osebe, ki jih še ne poznam, pa najraznovrstnejše prigode in dejanja in boji - in včasih nastajajo morski viharji ali prihajamo v tuje dežele in mesta. Vse je vendarle že nekako v knjigi. Treba jo je brati, da jo doživiš, to je jasno. Ampak v njej je to že poprej. Rad bi vedel kako.'' -Bastijan Baltazar Buks